10.09.2012, Ježour - Ondřej Novotný

Výjezdy: na Slávii bomba, pak úpadek

Výjezdy: na Slávii bomba, pak úpadekV dnešní glose bych se chtěl vyjádřit k podpoře fanoušků Vysočiny na hřišti soupeře. Počty fanoušků, kteří cestují na zápas autobusem, vypravovaným Fanklubem FC Vysočina, se začíná blížit počtu fanoušků, kteří jezdili na druhou ligu. Zkrátka a dobře, výjezdy na první ligu by měli mít rozhodně vetší ohlas než ty druholigové. Velmi dobře, ve svém choreu na Spartě, připomněli fanoušci Hradce Králové, že loga internetových prohlížečů nejsou loga klubů, a správný fanoušek nemá sedět doma u počítače, nebo se válet na gauči při sledování zápasu v televizi, ale že patří na stadion.

 

Pojďme si tedy rozebrat jednotlivé výjezdy co do počtu fanoušků, kteří přicestovali pomocí autobusu, počty fanoušků, kteří zamířili na stadion po vlastní ose, jaká byla atmosféra na stadionu. Rozebereme si také komfort, jaký nabízí stadiony jihlavských soupeřů v první lize.

1. kolo - SK Slávia Praha

Ze všech pohledů, které se chystám hodnotit, byl zápas na Slávii na jedničku. Ke krásnému modernímu stadionu se nemá cenu ani vyjadřovat. Jediným zklamáním mohla být pokladna, která se nacházela jinde, než byl vstup do hostujícího sektoru, ovšem příchozí ke stadionu šli stejně kolem. Občerstvení také není co vytknout, jen se chvilku čekalo na pivo.
Výjezdu využilo skoro 70 lidí, což jsme při odjezdu z Jihlavy hodnotili jako malý počet. Autobus a dodávka, stejně jsme se dopravovali do Brna ve druhé lize - to byl největší výjezd pořádaný fanklubem. Překvapením bylo, když po našem pozdním příjezdu bylo v sektoru hostí již více než 100 diváků. Celkově tedy zápas v Jihlavském kotli sledovalo 186 diváků. Na pondělní televizní termín to byla fantastická návštěva, která nás asi tak trochu namlsala.

3. kolo - FC Hradec Králové

Již druhý výjezd přinesl vystřízlivění. Autobusového výjezdu využilo 33 lidí, a několik fanoušků přicestovalo auty. Možná tak jako já, spojili fotbal s nějakým výletem po okolí. V sektoru hostí se tak nacházelo něco přes 50 lidí. Stařičký stadion moc velkého komfortu nabízet nemůže. Nepříliš pohledné mobilní toalety odradí od jejich použití především ženy. Birell místo piva nám řidičům nevadil a mnozí přišli na to, že je to nealko až když si to po druhém, třetím pivu přečetli na ceníku. Klobása dobrá, ale fronta na ní úděsná. Stále jsme ale na lepší úrovni druhé ligy, co do počtu fanoušků jsme vysoko nad ní.

4. kolo - FC Slovan Liberec

Výjezd na mistra moc netáhnul, zápas byl totiž opět v televizi. Hostující návštěva rovna druhé lize. Pouze 22 fanoušků se nacházelo v sektoru propleteném zábradlím, z toho 17 přicestovalo autobusem. Zázemí stadionu bylo fajn, pokladna, tedy hlavně paní pokladní celkem pomalá, bylo to způsobeno společnou pokladnou, kdy si fanoušci Liberce až moc vymýšleli, kam si chtějí sednout, a to hned dvakrát, většina z nich si totiž kupovala i lístek na předkolo Evropského poháru. Poslední kaňkou byl sakra hlasitý rozhlas. Výjezd na mistra by si zasloužil asi větší ohlas od fanoušků.

2. kolo - poháru TJ Svitavy

Bez výjezdu (pořádaný ale byl)

6. kolo - FK Mladá Boleslav

Do města automobilů vyrazil menší autobus, ve kterém bylo asi 25 fanoušků, dalších 13 dorazilo po vlastní ose. Atmosféra v autobusu i na stadionu byla parádní, kotel Mladé Boleslavi jsme hravě strčili do kapsy. Toitoiky lepší jak v Hradci, jen nešli zamknout. Klobása dobrá. Pivo o poločase došlo, a tak nám nosili pivo od vedlejšího stánku. Krásný útulný stadion. Stejně jako v Hradci zapadající sluníčko svítilo do očí, ale bylo pod mrakem, tak to tolik nevadilo. V sektoru hostů bylo fanoušků více než v Liberci, hold asi ta televize.
Celkové hodnocení dosavadních čtyř kol první ligy, je zatím rozporuplné. Bylo by dobré, kdyby bylo standardem 50 fanoušků, a na zápasy, kde je doba cestování minimální, bychom se mohli k té dvoustovce ze Slávie přiblížit. Další výjezd BRNO tak se ukažte!

 
Aktuálně

Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO

Doposud jsme prezentovali vždy pouze jediného partnera. Tentokrát jsme se rozhodli prezentaci spojit a představit hned dvojici podporovatelů FC Vysočina. Oba jsou z technické oblasti. Společnost Linde se specializuje na plyn, Emro pro změnu na elektřinu. Shodně však pomáhají v rozvoji i fotbalové Vysočině. Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2024 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

 
 
 
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu