20.08.2012, Miroslav Fuks

Doporučení fanouškům před zápasem se Sigmou

Doporučení fanouškům před zápasem se SigmouFanoušci FC Vysočina jsou v pozoru, neboť jejich tým se po dvou náročných duelech venku vrací na svůj stadión, kde v pátek přivítá Sigmu Olomouc. Určitě v této souvislosti neuškodí několik organizačních výzev a upozornění směřovaných směrem k návštěvníkům tohoto atraktivního duelu.

 

Využijte předprodeje vstupenek!

Do prodeje jde pouze kolem 2.000 vstupenek, přičemž brány předprodeje se otevřou ve čtvrtek 23. srpna od 13:00 do 17:00 hodin. Po zkušenosti z předprodeje lístků na Plzeň budou ve Fanshopu otevřena dvě prodejní místa a každý příchozí bude moci zakoupit maximálně 10 kusů vstupenek. Pokud po čtvrtečním předprodeji budou vstupenky nadále k dispozici, tak budou vloženy do pátečního předprodeje, který se rozběhne v pátek od 10:00 do 13:00 hodin. Případné zbytky lístků budou k dispozici s otevřením bran stadiónu, k čemuž v pátek dojde v 18:45 hodin.

Zaparkujte vedle Ferony!

K parkování osobních vozidel využijte prostor vykládky Českých drah za Feronou, kde najdete dostatek parkovacích míst v blízkosti stadiónu.

Přijďte v předstihu!

Před zápasem je třeba nasát správnou fotbalovou atmosféru! Přijďte tedy na stadión v Jiráskově ulici v dostatečném předstihu? Bez větší fronty projdete vstupní branou, s určitostí u vstupu zdarma získáte jeden z 2.000 klubových časopisů, pokecáte se známými, prohlédnete si sestavu obou celků, v klidu si zakoupíte pivo a klobásu, zajdete si na toaletu a při nástupu obou týmů na plochu už budete pohodlně usazeni na svém místě! A třeba předtím pomůžete hlasateli s pořádně hlasitým vyvoláním příjmení hráčů základní sestavy FC Vysočina!

Piva a jídla bude dost!

Nevídaný nápor diváků při obnovené premiéře v Gambrinus lize zvládli fotbalisté FC Vysočina na hřišti velmi dobře. Už méně se však dařilo prodejcům občerstvení. „Přes posílení kapacity bylo prodejních míst nedostatek, navíc pivo ve velkém horku pěnilo. Provozovatelem stánků ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem nyní učinil taková opatření, aby prodej piva, nápojů i občerstvení probíhal mnohem plynuleji a ke spokojenosti návštěvníků zápasu,“ informoval tiskový mluvčí Miroslav Fuks.

Další obsáhlé organizační pokyny najdete ZDE. Získáte například informace o rodinném a zlevněním vstupné, o výhodách pro rodinný sektor či o počtu vstupů na stadión. V textu nechybí ani pokyny pro fanoušky hostujícího týmu.

 
Související
Aktuálně

Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO

Doposud jsme prezentovali vždy pouze jediného partnera. Tentokrát jsme se rozhodli prezentaci spojit a představit hned dvojici podporovatelů FC Vysočina. Oba jsou z technické oblasti. Společnost Linde se specializuje na plyn, Emro pro změnu na elektřinu. Shodně však pomáhají v rozvoji i fotbalové Vysočině. Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2024 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

 
 
 
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu