FC Vysočina: změna na marketingové pozici | FC Vysočina Jihlava
FC Vysočina: změna na marketingové pozici
V FC Vysočina došlo s platností od 1. ledna 2021 ke změně na postu marketingového manažera. Po dlouhých letech tuto pozici opustil Miroslav Fuks, neboť v průběhu podzimu zamířil na hlavní pracovní poměr do privátní sféry mimo sportovní oblast. Kompetence marketingového úseku po něm převzal třiadvacetiletý Ondřej Zoubek.

„Po 22 letech působení v marketingu FC Vysočina jsem nutně potřeboval změnu a nový profesní impuls. V klubu svého srdce však nadále pokračuji v rámci vedlejšího úvazku jako PR manažer a tiskový mluvčí. A jsem samozřejmě připraven být nápomocen svému nástupci, kterému přeji hodně energie, úspěchů a nezbytného štěstí,“ řekl ke změně v klubovém managementu Miroslav Fuks.

K nástupu nového marketingového manažera se vyjádřil i Lukáš Vaculík, předseda klubového představenstva: „Ondřej Zoubek nás v rámci výběrového řízení a následných schůzek přesvědčil svým elánem, touhou pracovat ve fotbalovém prostředí a především jeho profesním potenciálem. Věříme, že rychle dokáže vstřebat poznatky a zkušenosti Mirka Fukse a potvrdí, že má všechny předpoklady k tomu, aby jej v této úloze plnohodnotně nahradil. Doufáme, že tato změna nebude mít žádný vliv na přízeň a podporu, kterou naši reklamní partneři a sponzoři FC Vysočina dlouhodobě prokazují.“


Ondřej Zoubek, nový marketingový manažer FC Vysočina

Pokračovat na další článek:

Marek Jarolím: Předvedli jsme dominantní a fotbalový výkon

Vyhrát dva domácí v řadě vždy představuje velmi složitý a ošidný úkol. Fotbalisté FC Vysočina to však v Chance Národní Lize zvládli a díky shodně pátečním výhrám 2:1 nad rezervami Slavie a Baníku poskočili v tabulce na metu 33 bodů. Kouč Marek Jarolím po důležitém a zaslouženém vítězství neskrýval spokojenost.