24.10.2007, Miroslav Fuks

Marketingovým partnerem klubu se stal internetový portál vFotbal.cz

Marketingovým partnerem klubu se stal internetový portál vFotbal.czFC Vysočina Jihlava ve snaze rozšířit povědomí o klubu a informovat o svých aktivitách širší spektrum sportovních čtenářů a příznivců navázal marketingové partnerství s internetovým portálem vFotbal.cz . „V této spolupráci vidíme další z cest, jak výrazněji prezentovat náš klub a zároveň přinášet nejen fanouškům FC Vysočina maximum informací z klubového dění,“ uvedl marketingový manažer klubu Miroslav Fuks.

 
„Portál vFotbal.cz je rád, že se stal marketingovým partnerem tak silného klubu, jakým FC Vysočina Jihlava zajisté je. Věříme, že budeme přinášet fanouškům Jihlavy na našem portálu ty nejaktuálnější a nejžádanější informace,“ zaznělo z úst jednatele portálu Jana Blína.
 
Aktuálně

Březina: Počet tréninkových ploch pro fotbal v Jihlavě je nedostatečný

Fotbalový klub netvoří pouze hráči nebo trenéři jednotlivých týmů. Jeho důležitou a nedílnou součástí představují zaměstnanci klubu, kteří se fotbalistům snaží vytvářet co nejlepší zázemí pro jejich sportovní růst. O ohlédnutí za skončeným rokem 2019 jsme požádali Jindřicha Březinu, technického manažera FC Vysočina Jihlava. Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2019 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.

 
 
 
M-soft
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu