Na přelomu srpna a září odstartovala hlavní část reklamní kampaň FC Vysočina pro aktuální fotbalový ročník 2010/11. Jejím nosným heslem je známé SPOLEČNĚ TO ZVLÁDNEME, které lze spatřit na mnoha místem celého Jihlavska. Na obyvatele regionu cílí z pěti billboardů, dvou atraktivních ploch v City Parku a z patnácti menších reklamních plachet a desek.
„V brzké době dorazí do všech jihlavských poštovních schránek propagační leták našeho klubu a logo FC Vysočina na podzim ponese i nová série pivních tácků Jihlavského pivovaru Ježek. Zanedlouho se nové titulní hlavičky dočkají i webové stránky našeho klubu, které vykazují trvalý nárůst sledovanosti. Během letního období jsme v mnoha hospodách a restauracích umístili naše plakáty zvoucí na podzimní zápasy a ty lze spatřit i na nástěnkách celé řady fotbalových klubů našeho kraje. Nadále hodláme pokračovat v motivačních akcích pro hráče malé kopané a naše fanoušky mimo Jihlavu či tento okres. Další zajímavé promo akce připravujeme, přičemž mnohem více se chceme zaměřit na jihlavské školy a školky,“ zrekapituloval část jednotlivých bodů reklamní kampaně FC Vysočina marketingový manažer Miroslav Fuks.


Pokračovat na další článek: