20.06.2000, Redakce

Prvotní je ekonomická stabilita klubu

Přes výborně rozehranou podzimní část sezóny se fotbalistům FC PSJ Jihlava do II. ligy postoupit nepodařilo a dosáhli “pouze” na historické 2. místo, přestože v určitých fázích soutěže činil jejich náskok před pronásledovateli i osm bodů. Jarní finiš skvěle vyšel nováčkovi z Holice, o jejíž překvapivém postupu nakonec při rovnosti bodů rozhodlo skóre ze vzájemného utkání… O zhodnocení skončené sezóny jsme požádali ředitele klubu Ing. Zdeňka Tulise.

 
Hodnocení uplynulé sezóny bych rozdělit do dvou části – na stánku sportovní a ekonomickou. Z pohledu ekonomické stability mohu uplynulou sezónu hodnotit velice pozitivně. Především se nám ve spojení s Městem Jihlava, PSJ holding a Pivovarem podařilo vytvořit akciovou společnost FC Vysočina, která nám umožní minimálně tříletou ekonomickou stabilitu a tím i koncepční rozvoj fotbalu na Vysočině. Po stránce sportovní opět pokračujeme v nastoleném trendu. Snažíme se precizně pracovat s mládeží, rozšiřujeme sportovní třídy a získali jsme statut sportovního centra mládeže. Nadále se budeme snažit získávat další kvalitní trenéry, zlepšovat tréninkové podmínky a monitorovat mladé nadějné fotbalisty z regionu a intenzivně na nich pracovat.

A co první mužstvo?

Před sezónou jsme se netajili s cílem hrát v popředí tabulky a pokusit se o postup. Vývoj soutěže nám nahrával, po celou dobu jsme vedli tabulku. Bohužel nám ke konci chybělo štěstí a navíc se nám až po přestupním termínu zranila řada hráčů, bez kterých jsme závěr ligy nezvládli. Řadě hráčů navíc odešla forma. Holice prokázaly, že mají velice kvalitní a zkušené mužstvo, které na jaře bylo jednoduše lepší než my. Navíc si nejsem jist, zda vývoj klubu není příliš rychlý a zda již uzrála doba k postupu. V první řadě totiž musíme dotvořit zázemí klubu. Pro II. ligu jsme nuceni výrazně upravit stadión a posílit kádr mužstva. Navíc máme určité zásady a do druhé ligy nechceme postoupit za každou cenu. Chceme fungovat jako dobře a průhledně prosperující firma a máme jisté zásady, kterými se řídíme.

Sezóna skončila. Chtěl by jste za ni někomu poděkovat?

Rozhodně musím vzdát dík divákům, kteří naše utkání navštěvují ve stále hojnějším počtu. Především však musím smeknout klobouk před zástupci města Jihlava a firmy PSJ holding, kteří pochopili naši filozofii a společně s dalšími sponzory zadělali na další rozvoj fotbalu. Věříme, že se z Jihlavy jednou stane Meka fotbalu na Vysočině.

Na závěr dodejme, že jihlavský klub vstoupí do nové sezóny pod novým názvem. V pondělí 20. března 2000 totiž jihlavské městské zastupitelstvo schválilo vstup do obchodní společnosti FC Vysočina Jihlava, a.s. Akciová společnost by měla zajistit podmínky k přechodu klubu do velkého profesionálního fotbalu. Jde o zkvalitnění zázemí stadionu a především vytvoření odpovídajícího finančního zajištění klubu ve výši přibližně 12 milionů korun na sezónu. Akcionáři společnosti se stalo Město Jihlava s 50procentním podílem, PSJ holding a.s. (40%) a Pivovar Ježek (10%). K již zajištěným sponzorům patří marketingová společnost STES, Pojišťovna ZÜRICH, ÖMV a Motorpal a.s.

 
Aktuálně

Na domácí zápasy je otevřena DĚTSKÁ FANZÓNA!

Navštěvují vaše děti domácí zápasy FC Vysočina? Baví je fotbal? Nebaví je ale sedět s vámi mezi dospělými? My zařídíme, aby si fotbal užily na maximum v rámci nově vytvořené DĚTSKÉ FANZÓNY! Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2019 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.

 
 
 
M-soft
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu