FC Vysočina se po organizačních změnách loučí se zaměstnanci
Léto bylo v FC Vysočina ve znamení změn. A to nejen v kádru prvního týmu. Klub získal status Klubové akademie, rozhodl o ukončení fungování vlastního Domova mládeže k 31.8.2018, zavedl nový vstupenkový systém, uskutečnil redesign loga, zdvojnásobil velikost fanshopu na stadiónu nebo předal kompletní prodej suvenýrů a chod e-shopu specializované firmě. Popsaná opatření se logicky promítla i do organizačních změn v klubové struktuře.
„Po řadě let fungování domova mládeže pro část našich dorostenců v areálu stadionu jsme si vyhodnotili jeho fungování jako neefektivní. Díky dohodě s Domovem mládeže při SŠOS Jihlava (Karolíny Světlé) našli naši dorostenci od září 2018 ubytování zde. Mezi nepopiratelné výhody pro kluky patří přítomnost jídelny (na snídaně, obědy i večeře), nebo nižší poplatek za ubytování a současně si kluci nemusí zvykat na nové prostředí, když většina z nich zde bydlí už při studiu základní školy. Náš klub dlouhodobě provoz domova mládeže dotoval, což nám nedávalo do budoucna žádný smysl. Současně jsme získali prostory, které jsme nezbytně nutně potřebovali. V jednom patře budou kanceláře profi trenérů, což souvisí se startem klubové akademie, a v dalších dvou patrech budou pokoje pro příležitostné přespávání trenérů, nebo ubytování pro testované hráče, kterým jsme museli zajišťovat spaní na hotelu. Celková úspora nákladů je v řádu statisíců ročně,“ popsal kroky vedení klubu ředitel Jan Staněk.
Klubový šéf se vyjádřil i ke změnám ve fungování prodeje suvenýrů: „Klubový fanshop jsme po vzoru jiných fotbalových a hokejových klubů naší velikosti předali specializovanému subjektu. Naše volba padla na firmu Sports Scouting, která mimo jiné zastřešuje i fanshop hokejové Dukly. Ke změně provozovatele dochází současně s redesignem loga. Od spojení těchto kroků si slibujeme zatraktivnění nabídky fanshopu, rozšíření sortimentu a zlepšení rentability jeho fungování. Přes obrovskou obětavost a nadšení, se kterým se o fanshop starala Věra Borkovcová, byl fanshop nerentabilní. Ve větších klubech se o fanshop stará celá řada pracovníků, designerů apod. Náš klub provozu fanshopu nerozumí a při rozhodování, jak dál s jeho provozem, jsme před investicemi do dalších lidí, dali přednost předání provozu profesionálům.“
Jan Staněk dále objasnil nutné personální změny: „Výše popsané změny bohužel přinášejí z lidského hlediska nepříjemné kroky, neboť náš klub se musí ke konci srpna rozloučit se čtyřmi letitými pracovníky. S Věrou Borkovcovou, která byla dlouhé roky neodmyslitelně spjata s fanshopem a předprodejem vstupenek, a s trojicí vychovatelů mládeže – Martinou Budějskou, Mgr. Miloslavem Císařem a Ing. Césarem Hajduškem. Za klub mi nezbývá než všem čtyřem končícím zaměstnancům poděkovat za dlouholetou kvalitní a obětavou práci. Všichni byli s klubem spjati mnohem delší dobu než já a vždy je neskutečně těžké, když se musíte rozloučit s někým, kdo má ke klubu vřelý vztah. Bohužel, změny, ke kterým jsme přikročili, neumožňují využít tyto zaměstnance na jiné pozici a nezbylo, než se rozejít. S Martinou Budějskou do budoucna počítáme, že až si splní své mateřské povinnosti, pokusíme se pro ni najít uplatnění.“
Níže fanshop na stadiónu ve své původní podobě. V rámci utkání proti Pardubicím se můžete těšit nejen na jeho větší rozměr, ale též na nabídku nových klubových suvenýrů.
Z oběti podvodu autorem inovativního systému na ticketing. Upfan nově nabídne i aplikaci
FC Vysočina se může pyšnit moderním ticketingovým systémem, který se prezentuje jako maximálně bezpečná alternativa stávajících projektů. Porodní bolesti snad definitivně odezněly. Lidé si zvykli. A nově si též budou moct stáhnout aplikaci do svých telefonů. Rozhovor s Andrejem Nagyem zodpoví nejen otázky o vzájemném spojení Upfanu a Vysočiny, ale... Celý článek
- Memoriál Vl. Marečka U16 - skupinová fáze (26.12.2024)
- Žákovské hodnocení podzimu: U12 - Michal Vejmelka (21.12.2024)
- Zvolte nejhezčí podzimní gól FC Vysočina! (19.12.2024)
- Žákovské hodnocení podzimu: U13 - Pavel Tvarůžek (17.12.2024)
Vytisknout