Omluva
Teplé pivo, chybí klobásy, nepořádek na stadionu, zvýšené vstupné, fronty, nefunkční ozvučení. To je výčet chyb, které provázely první domácí utkání FC Vysočiny.
Je zcela namístě začít omluvou. Omluvou Vám všem, kteří jste přišli na páteční domácí utkání s SK Sigma Olomouc B. Celé vyjádření sestavuji osobně, bez redakce, protože cítím, že je na místě vysvětlit Vám osobně, tj. bez zkreslení redaktorů, v jaké situaci se nyní klub nachází a proč jste byli svědky takového průběhu.
Proč na stadionu schází provozovatel, který nabídne pivo a klobásy?
Když jsme 1. dubna převzali oddělení marketingu, byla i toto jedna z prvních otázek. Proto jsme obratem zahájili (máme v týmu i muže, byť navenek vidíte ženy) jednání s majitelem gastro provozů, které jsou umístěny na ideálních místech. Umožňují kvalitně točit pivo a prodávat chutné klobásy. Ovšem první náraz je zásadní - v minulosti narušené vztahy, nevypořádané finanční prostředky z obchodních vztahů, které vyžadují komunikaci vedoucí k jejich narovnání. Proto v tuto chvíli nejsou dřevěné gastro provozy využívány. Ovšem jednání, která do té doby řešili právní zástupci, se nyní vyvíjí společnou diskusí velmi dobrým směrem. Ovšem dialog chce čas. Dalším "provizorním" poskytovatelem gastro nabídky je DUKLA CATERING, který podle dostupných informací provozuje stánek se ztrátou, proto rozšiřování není na pořadu dne. Další cesta je oslovit akcionáře Pivovar Ježek. Jednání se vyvíjí velmi slibně - otevřít Ježkovnu. Jednání jsou však do této doby bez jasného a reálného posunu. Mezitím FC Vysočina provozuje doplňkový prodej pivo a limo sama. Pivo poskytuje pivovar Ježek, využíváme zařízení, která jsou ve VIP II dostupná z dob, kdy byla otevřená a takto podchycujeme již tak kritickou situaci a hledáme dále partnera. Jednání končí stejnou odpovědí. Málo lidí na stadionu = ztráta a to si v této době nemůžeme dovolit. Volba je tedy na poslední chvíli jasná. Zkusíme to zvládnout sami. Což je ovšem nad naše síly, a to jste v pátek pocítili. Pozitivním obratem je však to, že díky Vám se ozvali tři potenciální provozovatelé gastro stánků, protože jim osud klubu a domácích utkání není lhostejný. A také jednání s majitelem dřevěných gastro provozů dostává zcela nový rozměr.
Patří Vám velké díky, byť podmíněné "katastrofou" v podobě front, teplého piva a nedostatečných kapacit. Ještě doplním, že připravovat v takto provizorním prostředí klobásy je pro nás nereálné. To je příležitost pro kompetentní. Pro doplnění - potenciální partner pro zajištění piva a klobás nám uvádí, že potřebuje vytočit min. 500 piv, a to je dnes reálné. To je číslo, které gastro provozy uvádějí pro svoji zdravou ekonomiku. Teď nás čekají zítra a ve středu celkem čtyři jednání se zájemci. Držme si palce, ať vše stihneme nastavit a vyjednat pro utkání, které se odehraje 26. srpna.
Nová vize a strategie FC Vysočiny?
Je opravdu hodně ambiciózní, a to si žádá jistou dávku riskování. Hlavním cílem je zajistit pro klub zcela novou a stabilní podporovatelskou základnu, která přivede finanční prostředky nejen do rozpočtu nezbytného pro přežití klubu, ovšem vytvoří i prostor pro rozvojové položky, a tím naplnění ambice postupu do I. ligy. A zde hlásíme, že se nám to daří. Klub se finančně stabilizuje, poprvé po pádu PSJ. Klub vytváří prostředí pro vstup třech strategických partnerů a disponuje tak nezbytnými prostředky a navíc se otevírá regionálně významným podporovatelům. Můžete se o tom přesvědčit například pořízením nového, velmi kvalitního oblečení pro hráče, a to jak na zápasy, tak na tréninkový čas. Dalším pokrokem je pořízení technologie, která umožní sledovat výkonnostní parametry hráčů, a to díky významné finanční podpoře jednoho z regionálních podporovatelů. Více se dozvíte již brzy. Dále jsme získali finanční prostředky na rekonstrukci VIP I, kde po rekonstrukci zajistíme vstup podporovatelům, díky nimž může FC Vysočina růst.
Každodenní život na stadionu?
Dalším významný projektem je "Každodenní život na stadionu". Jsou vytvořeny prostory pro provozy, kterými se stadion otevře Jihlavě nejen na domácí utkání. A právě zde sehraje svoji roli Kavárna Paseka se svojí nabídkou, kterou znáte z Paseky na Březinkách a v jihlavské nemocnici. Jejím hlavním cílem je vytvořit pro management klubu FC Vysočina a FKM, mládež a její rodiny, fanoušky, a také širokou veřejnost, místo, kde téma fotbal bude každodenně skloňováno při setkávání fotbalových nadšenců. Pivo a klobásy hledají svého provozovatele v jiných prostorách. Dalším provozem je uvažovaná jídelna pro sportovce se zájmem o zdravý životní styl, která bude nositelem spojení jídla a sportovních výkonů nejen pro A tým a mládež. Zde jednáme s dlouhodobým podporovatelem FC Vysočiny a milovníkem fotbalu a věříme, že zde se vize velmi brzy promění v realitu. V rámci projektu jsou jednány i další aktivity, které oživí a přilákají fanoušky například i na tréninky, nebo významná domácí utkání mládeže. Již také můžeme prozradit, že jednáme o mezinárodním utkání české juniorky na novém trávníku.
Součástí naplnění vize je i změna organizační struktury klubu. Vstup P-TEAM je dočasný, jelikož naší doménou je krizový projektový management, nebo rozvojový projektový management, nejsme "pouze" marketingovou agenturou. Proto si dovolíme Vás požádat o podporu v naší slabé stránce, kterou je znalost fotbalového prostředí, i když na ní pracujeme. Ovšem v tuto chvíli je na řadě naše silná stránka, a to postavit stabilní a dlouhodobě prosperující klub postavený na silných základech a osobnostech, ke kterým rodina Vaculíkových patří. Příběh Lukáše Vaculíka jako fotbalisty znáte, nyní se pilně učí převzít otěže jako CEO rodinného klubu, kterému záleží na každém jednotlivci, který má ke klubu vztah a jeho vnitřní motivací je vrátit Jihlavě první ligu.
Zdražování vstupného, proč?
Zdražení vstupného komentuji již v článku z 24. června. K náhledu ZDE. Důvodem je sice zdražovaná napříč Českem, ovšem také významně zvýhodňujeme právě permanentky. Více čtěte v článku, dokreslí vám potřebné a důležité informace.
Nefunkční ozvučení, nepořádek na stadionu?
I toto je důsledkem nedostatečných kompetencí lidí, kteří se dnes podílí na chodu klubu. V nejlepších letech je klub schopen najímat technickou podporu, kvalitní a dostatečnou údržbu, ovšem v posledních letech toto není ekonomicky možné. Nyní jsme v bodě, kdy začínáme a postupně obnovujeme to, co fungovalo a může dlouhodobě fungovat. Mezi velký úspěch považuji návrat, byť částečný p. Miroslava Fukse, kterého vnímám jako osobnost jihlavského fotbalu, a to nejen jako srdcaře, ovšem i jako odborníka na sportovní PR. Určitě chceme další osobnosti a odborníky do klubu vracet, nebo vytvořit prostředí pro výchovu nových. Nefunkční ozvučení je tedy výzvou pro technický úsek, stejně jako vytvořit dostatečné kapacity pro kvalitní úklid a údržbu stadionu, které jsou nyní zajišťovány velmi omezeným počtem lidí.
Prostor pro komunikaci a spolupráci?
Pojďme budovat stadion společně. Čteme veškeré vaše komentáře, sledujeme každou reakci a vyhodnocujeme ji. Vaše reakce na páteční utkání, ať už Milan F., Milan T., Pavel J., Aleš U., Rosťa Ch., Hana K., Jakub K., Libor H., Denis G., Jan D., Jaroslav P, František K., Petr V., Jakub V., Libor Š., Václav L., Rudolf K., Jan Š., Tom D., Petr H., Roman P. a další, kteří třeba napsali na e-mail marketing@fcvysocina.cz, nebo přímo do Kavárny Paseky, nebo třeba volali mne, či panu Vaculíkovi, jsme si zaznamenali, zpracovali a vyhodnotili. Věřím, že jsme na většinu dostatečně zeširoka odpověděli. Chceme, abyste brali odpovědi jako fakt, nikoliv jako prostor pro výmluvu. A ráda bych Vás osobně vyzvala. Když vidím čas, který věnujete reakcím, což ukazuje opravdový vztah ke stadionu, přijměte naše pozvání do Press centra a pojďte s námi diskutovat. Rádi vám představíme celou vizi a strategii. Dáme Vám prostor k diskuzi a budeme budovat stadion pro radost a úspěch všech. Sdělení, že studené pivo bez čekání a chutná klobása dobře naservírovaná je pro vás základem, hned po kvalitě fotbalu, již od vás máme a odnášíme si odpovědnost za dodání.
Navrhujeme společné setkání s fanoušky, proto Vás prosíme o vyplnění krátkého dotazníku, abychom věděli kolik z Vás bude mít zájem se setkat a podle toho určíme termín a místo setkání a budeme vás informovat.
Dotazník ZDE.
Zvolte nejhezčí podzimní gól FC Vysočina!
Vybrali jsme 12 dle našeho názoru nejhezčích branek, které fotbalisté FC Vysočina vstřelili během patnácti podzimních zápasů v Chance Národní Lize. Sestříhali jsme je do jediného videa, abyste se mohli v předvánočním čase pokochat hezkými góly, připomenout si euforii s nimi spojenou a vybrat tu nejkrásnější trefu! Celý článek
- Žákovské hodnocení podzimu: U13 - Pavel Tvarůžek (17.12.2024)
- Žákovské hodnocení podzimu: U14 - Tomáš Kaplan (15.12.2024)
- Program zimní přípravy fotbalistů FC Vysočina (13.12.2024)
- Žákovské hodnocení podzimu: U15 - Jakub Pavlas (11.12.2024)
Vytisknout