26.09.2012, Fanklub

Choreo? Nápad, realizace, finance….

Choreo? Nápad, realizace, finance….Je po zápse s Ostravou a ve fanouškovské duši plesá nadšení. Promítám si zápas a vybavuji si napětí, bojovnost, touhu vyhrát, obraty ve skóre, vyprodané ochozy a především výbornou atmosféru. Říkám si úžasné, kde se to jen bere?

 

Změna na tribunách je zřetelná - plný stadion, pravidelné chorea, konfety, zlepšující se fandění. Mnozí z návštěvníků si řeknou, jak to najednou jde. Nic nejde samo, tak půjdeme ke kořenům, jak se náš klub v Gambrinus lize prezentuje.

Dnes se zaměříme na vizuální choreografie fanoušku FC Vysočina. Když nahlédneme za oponu, tak vše začíná u systematické práce. Na začátku podzimu si vedení fanklubu vytipovalo na své poradě klíčové zápasy, kterým dá z hlediska vizuální prezentace prioritu a na ně se od té doby shromažďují nápady a probírají se. Na ostatní zápasy se dávájí návrhy cca 10 dní před samotným zápasem a lidé z fanklubu se snaží vyprecizovat finální myšlenku navázanou na klub, aktuální dění, vztah s aktéry zápasu a především na nalezení zdravé rovnováhy provokace s respektem k soupeři. Poté se choreo dělí na igelitové, konfety a naše nejvíce používané kreslené.

V případě igelitové chorea je potřeba nakoupit material a následně řada dobrovolníku, kteří se sejdou v jeden čas, kdy je bezvětří, počasí bez deště a zpracují jej do konečné podoby. Poté je důležitá doprava na stadión a jeho uschování. Na konci cesty je poměrně snadné rozvinutí.

Ve variantě konfet je snadný proces přípravy, kdy se jen koupí a dopraví na stadion. Daleko složitější je fáze při samotném zápasu. Důležité je předat informaci, kdy vhodit konfetu a zároveň rozdat velké množství v krátkém časovém intervalu těsně před zápasem, kdy lidé usedají na svá místa. Poté se musí přesunout skupinka zhruba 12 - 16 fanoušků pod novou tribunou. Ti jsou vybavení pytly na odpadky. Po vhození konfet se do úvodního hvizdu musí uklidit vše za čáry hřiště a následně napytlovat, aby nedošlo k rozfoukání, či zapálení.

V další variantě se musí konečný návrh převézt do kresby. V průběhu druhé ligy jsme přešli od počítačových choreii na ručně kreslená. Naše dvorní autorka jej nakreslí na format A4 a vše propracuje. Následně se grafika dopraví k tisku, kdy se obrázek naskenuje a poté vytiskne na pásy, které se dovezou v den zápasu na stadión. Před zápasem se pásy spojí izolepou v jeden celek a tím je choreo připraveno k použití.

V průběhu podzimu plánujeme i další typ a to celostadionové choreo.

Věříme, že se Vám naše choreografie líbí a budete se těšit na jejich další pokračování. Aby vše probíhalo, jak má a my mohli zkvalitňovat vizuální prezentaci fanoušků, jsou potřeba nemalé finanční prostředky.

Pokud mate zájem nám pomoci a tím se aktivně stat součástí chorea, tak buď můžete přispět nápady, či nabídnout svojí fyzickou pomoc na mail fanklub.vysocina@seznam.cz. Nebo přispět jakoukoliv částkou na účet fanklubu 7648621207/4000, či přispět v kotli "do čepice", anebo vhodit obnos do nově vzniklé choreo pokladničky ve fanshopu.

Krásný fotbalový zážitek přeje Fanklub FCV

 
Aktuálně

Podzimní dorostenecké hodnocení: U17 – Ivan Čermák

V rámci série materiálů, které se ohlíží za podzimními výkony a výsledky mládežnických týmů FC Vysočina, nyní nabízíme pohled na mladší dorostence U17, kteří nastupují v nejvyšší soutěži. Mezi elitou přezimují na 11. příčce se ziskem 16 bodů. Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2022 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

 
 
 
 

Akcionáři klubu

Generální partner klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu