FC Vysočina dospěl k rebrandingu loga
Nic nemusí trvat věčně a to platí i o znaku fotbalového klubu. Logo, které se váže k FC Vysočina od roku 2000, se stalo jasně identifikovatelným symbolem jihlavského fotbalu, a to i díky své barevné pestrosti. V roce 2018, kterým značka FCV vstupuje do dospělosti a klub si připomíná 70. výročí založení Spartaku Jihlava, však nastává ideální čas k jeho změně a zásadní modernizaci.
„Logo, které vytvořila v roce 2000 reklamní agentura WIMPY pana Kejnovského, je bezesporu nedílnou součástí novodobé historie klubu a jeho nebývalého rozmachu. Postupně se dostalo do povědomí široké veřejnosti a FC Vysočina jasně identifikovalo. Přestože se vedení klubu v uplynulých osmi letech hned několikrát zabývalo redesignem loga, tak zásadní impuls k tomuto kroku nastal až v letošním roce. Rozhodli jsme se logo modernizovat, dát mu dospělou tvář a zatraktivnit jej z hlediska jeho aplikace na suvenýry a grafiku. Na zrodu nové klubové značky jsme spolupracovali s Tadeášem Halatou, talentovaným studentem Soukromé střední umělecké školy grafické Jihlava,“ uvedl ředitel klubu Jan Staněk.
Klubový šéf dále objasnil: „Po vzoru mnoha zahraničních klubů jsme v logu chtěli pracovat s dominantním jednoduchým označením FCV a zvýšit důraz na modrou klubovou barvu, která je také barvou Kraje Vysočina. Důležitou inspiraci pro jeho grafické řešení pak přinesl pohled na historická loga Spartaku Jihlava, když ozubené kolo evokuje strojírenské zázemí „otců zakladatelů“, dominantní „V“ pak připomíná jihlavskou věž Brány Matky Boží, která v minulosti na znacích Spartaku figurovala. Nešlo opomenout ani v červené barvě města vyvedený nápis Jihlava na přívěsku. Nové logo tak nese prvky ze znaků Spartaku i Vysočiny. Z hlediska českého sportovního prostředí je atypická průhlednost jeho středové oblasti kolem písmen FCV. I proto má pro případné umístění na nevhodné barevné pozadí svoji alternativní podobu se světle modrou vnitřní výplní. V rámci prezentace klubu jsme chtěli přijít s něčím novým a zajímavým. S výsledkem jsme velmi spokojeni a doufáme, že stejně budou modernizované logo vnímat i naši fanoušci. Těšíme se na reakce spojené s prezentací nových klubových suvenýrů.“
Ředitel Staněk ve svém komentáři závěrem doplnil: „Změna loga bude z ekonomických důvodů pozvolná. S původním znakem FC Vysočina se veřejnost bude ještě nějakou dobu setkávat zejména na dresech a sportovním vybavení mládežnických celků. Nové logo máme registrované jako ochrannou známku a budeme pečlivě dohlížet nad jeho využitím.“
U16: Vysoká výhra v městském derby
Jihlavský mladší dorost B potvrdil roli velkého favorita a porazil v městském derby Bedřichov vysoko 9:1 (4:1). Za Vysočinu skóroval v prvním poločase Tichánek, Ženíšek, Živných a Kolouch. Zejména ale ve druhém poločase Vysočina ukázala svojí dominanci v této soutěži, když se dvakrát trefil Sedlák a po jedné brance přidali Šancl s Březinou. Dorost... Celý článek
- Přinese domácí loučení s podzimem tolik potřebné vítězství? (30.10.2024)
- U18: Výhra v městkém derby s Bedřichovem (28.10.2024)
- U17: Remíza v Jablonci (28.10.2024)
- U19: Hubená a velmi důležitá výhra v Jablonci! (28.10.2024)
- 2017:
- Jak to viděl ředitel?
- 2016:
- Nabízíme řadu možností, jak získat vstupenky na Mladou Boleslav
- U17: Cenná výhra z Karviné a Vrbův hattrick
- Mladší dorost U16 prohrál na hřišti Karviné
- Juniorka nad Brnem ještě v 80. minutě vedla, nakonec podlehla
- 2015:
- Vysočina v Ďolíčku vedení neudržela a dohrávala v devíti
- Bokša: V první půli scházelo potvrzení našeho vedení
- 2011:
- Vyhlašujeme Miss internet FC Vysočina!
- Brněnská stopa v FC Vysočina je hodně silná
- Ach ten Sokolov…
Vytisknout