Za pět gólů Gambrinus za bůra
Se startem nového ročníku nejvyšší fotbalové soutěže přichází generální partner Gambrinus s aktivitou, která má za cíl podpořit atraktivitu fotbalu a počet vstřelených branek. Novinku ocení zejména fanoušci střelecky úspěšných klubů. Týmy, kterým se podaří v jednom utkaní Gambrinus ligy vstřelit 5 a více branek, zajistí svým fanouškům pivo za bůra. Gambrinus tak chce podpořit atraktivnější fotbal přinášející více gólů, lepší fotbalovou podívanou a zároveň vyšší návštěvnost na utkáních Gambrinus ligy.
Fanoušci získají Gambrinus Originál 10° za symbolickou cenu pěti korun díky speciálním voucherům. Za ně si pak budou moci koupit pivo za bůra. „Vouchery budeme rozdávat před následujícím domácím utkáním týmu, který v uplynulém kole vstřelil pět branek. Po zápase si fanoušci ve vybraných hospodách v okolí stadionu vychutnají Gambrinus za cenu 5 korun, každý dospělý návštěvník dostane jednu poukázku,“ vysvětlila Adriana Jahňáková, marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje.
Poslední dva ročníky Gambrinus ligy přinesly rekordní počet vstřelených branek i pětibrankových utkání. Gambrinus tento trend oceňuje a aktivitou Pivo za bůra ho chce podpořit. Mezi střelecky nejúspěšnější kluby posledních let patří Jablonec a Viktoria Plzeň. „Góly jsou kořením fotbalových utkání, a čím více jich padne, tím je divák spokojenější. To je důvod, proč jsme přišli s touto aktivitou. Chceme podpořit útočný fotbal a střelecky úspěšné týmy,“ řekla Jahňáková.
Gambrinus věří, že Pivo za bůra také napomůže k větší návštěvnosti na českých ligových stadionech. „Pivo za bůra je aktivita pro fanoušky i pro týmy. Fotbalisté mohou svým fanouškům vystřílet pivo za symbolickou cenu. Naopak domácí týmy se pak mohou těšit v následujícím kole na vyšší návštěvu i podporu fanoušků. Ti přijdou navnaděni dobrým výkonem, ale také aby získali vouchery a vychutnali si Gambrinus na oslavu střeleckého koncertu svého mužstva,“ doplnila Adriana Jahňáková.
Představujeme partnery: Technické obory a fotbal jdou dohromady aneb prezentace LINDE a EMRO
Doposud jsme prezentovali vždy pouze jediného partnera. Tentokrát jsme se rozhodli prezentaci spojit a představit hned dvojici podporovatelů FC Vysočina. Oba jsou z technické oblasti. Společnost Linde se specializuje na plyn, Emro pro změnu na elektřinu. Shodně však pomáhají v rozvoji i fotbalové Vysočině. Celý článek
- Velikonoční výzva FCV: lídr tabulky Dukla Praha (27.03.2024)
- U17: Prohra na Dukle (22.03.2024)
- Žižkovu v přípravě vyšla odveta za ligovou porážku (22.03.2024)
- U19: První jarní prohra (21.03.2024)
- 2019:
- Vysočina tlačila neúspěšně a nakonec nemá ani bod
- Radim Kučera: Celý duel jsme jen neúspěšně dobývali obranu
- 2014:
- Petr Rada: Ještě nás čeká spousta práce
- Haris Harba: V koncovce jsem myslel na fanoušky
- Výhra nad Sigmou vytvořila rekordní zápis
Vytisknout