Diskusní forum

Podmínky registrace na diskusním fóru FC Vysočina

Vložení příspěvku do fóra
Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení.
 
 pamatovat
 
prosím nevyplňovat
 
Filtr: výpis příspěvků uživatele "Diego" |  vypnout filtr
 
RSS RSS
Další diskuse: 
 
Diego | FCV
07.12.2006, 14:45
 
 
Mirek Fuks: Samozřejmě, na výrobu suvenýrů musí být peníze, ale v konečné fázi musí být prodej vysoce - zdůrazňuje - vysoce výdělečná činnost, protože, pokud to má být jako v zahraničí, cena suvenýru musí být vysoká, aby fanoušek věděl, že zakoupením suvenýru dává najevo nejen svoji loajalitu ke klubu, ale aby mohl hrdě každému říct, že je sponzorem svého klubu, protože si koupil třeba pivní půllitr s logem klubu za například 5x vyšší cenu, než stojí ten stejný bez loga. Potom by ovšem asi fanošek mohl požadovat informace klubu, jak bylo s takto získanými prostředky naloženo. Smajlík
 
 
Diego | FCV
18.09.2006, 13:28
 
 
Pane Fuks, vím, že je to teď mimo téma a že se o tom už možná psalo, ale mám dotazy k umělé trávě a myslím, že odpovědi by zajímaly více fanoušků jihlavského fotbalu.
1. Jakou má umělý trávník životnost?
2. Je nutno (nebo možno) umělý trávník vyhřívat?
3. Jaký je cenový rozdíl mezi pořízením klasického vyhřívaného trávníku a umělého?
4. Jaké jsou náklady na údržbu třeba za rok u klasického a u umělého?
5. Kdy bude umožněno hrát na umělém první a druhou ligu?
 
 
06.09.2006, 10:05
 
 
Jaké nákupy máte pořád na mysli? Je to přece pořád stejné. Na přebraném trhu různých odpadlíků těžko seženeme - a ještě za levný peníz - hráče, který by nějak převyšoval ty, které máme, spíše naopak, velké a většinou neoprávněné očekávání bývá vystřídáno velkým zklamáním. Jihlava, stejně jako všechny ostatní provinční kluby bez pohádkového finančního zajištění se mohou držet nad vodou jedině tím, že budou vychovávat mládež, případně "skupovat" mladé talenty z regionu, které unikly pozornosti skautů větších a bohatších klubů. Pokud se podaří z některých udělat fotbalisty, je jedinou cestou, jak udržet klub nad vodou jejich prodej. Každý klub a trenér sní o tom, že jednou narazí na drahokam typu Nedvěda nebo Rosického, jehož následný prodej klub zabezpečí na několik let dopředu, případně ho posune do společnosti těch, kteří mohou nakupovat a hlavně také udržet opravdu kvalitní fotbalisty.
 
 
24.08.2006, 12:22
 
 
LH: To je fakt, sezóna bude dlouhá a zkušený hráč by se hodil. Taky hodně záleží na trenérovi, jestli mu vůbec Zúbek zapadá do koncepce. Taky je možné, že Marek nemá moc zájem hrát 2. ligu.
 
 
24.08.2006, 10:45
 
 
Viděli jste v zápase Moskva-Liberec tu umělou travičku? To byl pažit panečku. Už abychom ho měli taky.
 
 
Diego | FCV
15.08.2006, 12:17
 
 
Mirek Fuks: Proč má TV Nova na sponzorské liště vpravo staré logo?
 
 
Zobrazit od data:
Počet příspěvků na stránku:

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
 
 
 
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2024 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

casino siteleri
 
 
 
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu