Nabídka partnerství
- marketingovou prezentaci klubu ve formátu .PDF naleznete ZDE (vel. 6,7 Mb)
- ucelenou nabídku variant prezentace prostřednictvím FC Vysočina ve formátu .PPTX nalezente ZDE (velikost 7,5 Mb)
- novinkovou nabídku "Sponzorství hráče" si můžete prohlédnout TADY
Popis pozic reklamních panelů
- Pozice LED1 - digitální LED perimetr celkové délky 83 metrů (výška 100 cm) – možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná ze 70 % míst na tribunách
- Pozice LED2 – digitální LED perimetr celkové délky 16,5 metrů (výška 100 cm) - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 90 % míst na tribunách
- LED obrazovka – velkoformátová digitální LED obrazovka s rozlišením 512 x 288 px a rozměry cca 10,2 x 5,7m - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 95 % míst na tribunách
- Pozice A1 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 90 % míst na tribunách
- Pozice A2 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 85 % míst na tribunách – pohledově za pozicí A1
- Pozice B1 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná ze 70 % míst na tribunách
- Pozice B2 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 50 % míst na tribunách – pohledově za pozicí B1
- Pozice C – pozice v záběru televizních kamer a viditelná ze 45 % míst na tribunách - 2 řady reklam nad sebou
- Pozice D – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 80 % míst na tribunách – pohledově za A1 a A2
- Pozice E – atypická pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 5 % míst na tribunách (z tribuny VIP Exclusive)
- Pozice F – pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – přímo u hrací plochy - mimo záběr televizních kamer
- Pozice G – pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – 2 řady reklam nad sebou - pohledově za pozicí E - mimo záběr televizních kamer
Možnosti reklamního zviditelnění
Reklama na hrudi či zádech dresu – nejvýraznější forma zviditelnění loga společnosti. Nejzajímavější je z pohledu TV záběrů a četných fotografií v médiích a na internetu.
Reklama na trenýrkách či rukávu – další výrazná forma reklamy a zviditelnění. Opět nejzajímavější z pohledu TV záběrů a fotografií.
Reklamní panely v tréninkovém areálu – zviditelnění ve velice vytíženém tréninkovém areálu klubu v ulici Na Stoupách v Jihlavě, kde se nachází umělá tráva III. generace a přírodní tráva
Exkluzivita v daném oboru podnikání – daný reklamní partner bude mít v případě jeho zájmu a dohody obou stran zajištěno, že v areálu stadiónu bude jedinou prezentující se společností za svůj předmět podnikání
Marketingová prezentace na stadiónu – partnerům jsou během utkání v areálu stadiónu umožněny prezentace a prodej zboží, služeb a výrobků. Dále umožňujeme vkládání letáků do klubového časopisu.
Marketingová podpora – pověření pracovníci klubu se na základě vlastních aktivit a kontaktů či na popud reklamních partnerů klubu maximálně snaží propojit zájmy jednotlivých firem, které finančně podporují FC Vysočina Jihlava
Reklamní rozhlasový spot – prezentace reklamního spotu partnere před utkáním, v poločasové přestávce nebo po skončení duelu
Logo na barevné informační tabuli – atraktivní prezentace loga reklamního partnera na nové velkoformátové barevné informační tabuli, které dále zobrazuje skóre duelu a probíhající čas
Logo na VIP panelech – logo reklamního partnera na panelu v Press centru, v prostoru VIP zázemí a na TV panelu, který tvoří pozadí při televizních rozhovorech s hráči či trenéry
Logo v klubovém časopise – klubový časopis „VYSOČINA“ zdarma dostává každý příchozí divák na domácí zápas
Logo na internetových stránkách – internetová prezentace klubu na adrese www.fcvysocina.cz - loga reklamních partnerů jsou trvale umístěna u pravého okraje, navíc i v samostatné rubrice.
Vstupenky VIP Exclusive – exkluzivní vstupenka opravňující ke vstupu do VIP zázemí klubu s občerstvením. Tento prostor je zajímavý pro nejrůznější neformální obchodní schůzky a jednání mezi partnery klubu
Vstupenky VIP Standard – vstupenka do neméně důstojného klubového zázemí v novém rohovém objektu stadiónu. Příjemné zázemí během zápasů včetně občerstvení.
Parkovací karty – během zápasů umožňují parkování přímo v areálu stadiónu
První tým FCV se k zimnímu spánku ještě neuložil
Ani zimní spánek či vánoční dovolená. Fotbalisté FC Vysočina po skončení podzimní části nadále pilně trénují a dokonce jsou před nimi v současném přípravném mezidobí dva až tři duely. Tým kouče Marka Jarolím už v pátek 22. listopadu nastoupí ve Vlašimi a o týden později se představí na půdě Viktorie Žižkov. Celý článek
- U16: Střelecká kanonáda proti Vyškovu (19.11.2024)
- U18: Výhra nad Vyškovem (18.11.2024)
- U17: Výhra v posledním podzimním utkání! (18.11.2024)
- Hlasujte o Hráče FC Vysočina Jihlava za podzim 2024 (18.11.2024)
Vytisknout