Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

M-soft
 

Nabídka partnerství

  • aktuální marketingovou prezentaci klubu ve formátu PDF naleznete ZDE (velikost 3 Mb)
  • nabídka se vztahuje na domácí zápasy v SYNOT lize (rok = 15 domácích utkání) a v MOL Cupu (Poháru FAČR)

Popis pozic reklamních panelů

  • Pozice LED1 - digitální LED perimetr celkové délky 83 metrů (výška 100 cm) – možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná ze 70 % míst na tribunách
  • Pozice LED2 – digitální LED perimetr celkové délky 16,5 metrů (výška 100 cm) - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 90 % míst na tribunách
  • LED obrazovka – velkoformátová digitální LED obrazovka s rozlišením 512 x 288 px a rozměry cca 10,2 x 5,7m - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 95 % míst na tribunách
  • Pozice A1 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 90 % míst na tribunách
  • Pozice A2 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 85 % míst na tribunách – pohledově za pozicí A1
  • Pozice B1 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná ze 70 % míst na tribunách
  • Pozice B2 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 50 % míst na tribunách – pohledově za pozicí B1
  • Pozice C – pozice v záběru televizních kamer a viditelná ze 45 % míst na tribunách - 2 řady reklam nad sebou
  • Pozice D – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 80 % míst na tribunách – pohledově za A1 a A2
  • Pozice E – atypická pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 5 % míst na tribunách (z tribuny VIP Exclusive)
  • Pozice F – pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – přímo u hrací plochy - mimo záběr televizních kamer
  • Pozice G – pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – 2 řady reklam nad sebou - pohledově za pozicí E - mimo záběr televizních kamer

Možnosti reklamního zviditelnění

Reklama na hrudi či zádech dresu – nejvýraznější forma zviditelnění loga společnosti. Nejzajímavější je z pohledu TV záběrů a četných fotografií v médiích a na internetu.

Reklama na trenýrkách či rukávu – další výrazná forma reklamy a zviditelnění. Opět nejzajímavější z pohledu TV záběrů a fotografií.

Reklamní panely v tréninkovém areálu – zviditelnění ve velice vytíženém tréninkovém areálu klubu v ulici Na Stoupách v Jihlavě, kde se nachází umělá tráva III. generace a přírodní tráva

Exkluzivita v daném oboru podnikání – daný reklamní partner bude mít v případě jeho zájmu a dohody obou stran zajištěno, že v areálu stadiónu bude jedinou prezentující se společností za svůj předmět podnikání

Marketingová prezentace na stadiónu – partnerům jsou během utkání v areálu stadiónu umožněny prezentace a prodej zboží, služeb a výrobků. Dále umožňujeme vkládání letáků do klubového časopisu.

Marketingová podpora – pověření pracovníci klubu se na základě vlastních aktivit a kontaktů či na popud reklamních partnerů klubu maximálně snaží propojit zájmy jednotlivých firem, které finančně podporují FC Vysočina Jihlava

Reklamní rozhlasový spot – prezentace reklamního spotu partnere před utkáním, v poločasové přestávce nebo po skončení duelu

Logo na barevné informační tabuli – atraktivní prezentace loga reklamního partnera na nové velkoformátové barevné informační tabuli, které dále zobrazuje skóre duelu a probíhající čas

Logo na VIP panelech – logo reklamního partnera na panelu v Press centru, v prostoru VIP zázemí a na TV panelu, který tvoří pozadí při televizních rozhovorech s hráči či trenéry

Logo v klubovém časopise – klubový časopis „VYSOČINA“ zdarma dostává každý příchozí divák na domácí zápas

Logo na internetových stránkách – internetová prezentace klubu na adrese www.fcvysocina.cz - loga reklamních partnerů jsou trvale umístěna u pravého okraje, navíc i v samostatné rubrice.

Vstupenky VIP Exclusive – exkluzivní vstupenka opravňující ke vstupu do VIP zázemí klubu s občerstvením. Tento prostor je zajímavý pro nejrůznější neformální obchodní schůzky a jednání mezi partnery klubu

Vstupenky VIP Standard – vstupenka do neméně důstojného klubového zázemí v novém rohovém objektu stadiónu. Příjemné zázemí během zápasů včetně občerstvení.

Parkovací karty – během zápasů umožňují parkování přímo v areálu stadiónu

  • ceny jednotlivých variant reklamních prezentací prostřednictvím FC Vysočina a též další informace a podrobnosti vám rád sdělí marketingový manažer FC Vysočina Miroslav Fuks (tel.: 567 550 223, mobil: 607 628 868, e-mail: fuks@psj.cz)
 
Klub
Aktuálně

Nabízíme řadu možností, jak získat vstupenky na Baník Ostrava

Na strhující bitvu proti Dukle Praha je třeba navázat dalším tříbodovým ziskem! Nenechte si ujít důležitý souboj FC Vysočina proti Baníku Ostrava! V neděli 24. září od 17 hodin podpořte svůj tým a užijte si program Víkendu otců na jihlavském stadiónu! Vždyť společně jsme silnější! Jak a kde na tento duel zakoupit vstupenky? Celý článek

 
Servis
Facebook
 
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2017 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.