Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

M-soft
 

Nabídka partnerství

  • NOVOU marketingovou prezentaci klubu ve formátu PDF naleznete ZDE (velikost 6 Mb)
  • nabídka se vztahuje na domácí zápasy v HET lize (rok = 15 domácích utkání) a v MOL Cupu (Poháru FAČR)

Popis pozic reklamních panelů

  • Pozice LED1 - digitální LED perimetr celkové délky 83 metrů (výška 100 cm) – možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná ze 70 % míst na tribunách
  • Pozice LED2 – digitální LED perimetr celkové délky 16,5 metrů (výška 100 cm) - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 90 % míst na tribunách
  • LED obrazovka – velkoformátová digitální LED obrazovka s rozlišením 512 x 288 px a rozměry cca 10,2 x 5,7m - možnost statického i dynamického zobrazení - viditelná z 95 % míst na tribunách
  • Pozice A1 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 90 % míst na tribunách
  • Pozice A2 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 85 % míst na tribunách – pohledově za pozicí A1
  • Pozice B1 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná ze 70 % míst na tribunách
  • Pozice B2 – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 50 % míst na tribunách – pohledově za pozicí B1
  • Pozice C – pozice v záběru televizních kamer a viditelná ze 45 % míst na tribunách - 2 řady reklam nad sebou
  • Pozice D – pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 80 % míst na tribunách – pohledově za A1 a A2
  • Pozice E – atypická pozice v záběru televizních kamer a viditelná z 5 % míst na tribunách (z tribuny VIP Exclusive)
  • Pozice F – pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – přímo u hrací plochy - mimo záběr televizních kamer
  • Pozice G – pozice viditelná z 95 % míst na tribunách – 2 řady reklam nad sebou - pohledově za pozicí E - mimo záběr televizních kamer

Možnosti reklamního zviditelnění

Reklama na hrudi či zádech dresu – nejvýraznější forma zviditelnění loga společnosti. Nejzajímavější je z pohledu TV záběrů a četných fotografií v médiích a na internetu.

Reklama na trenýrkách či rukávu – další výrazná forma reklamy a zviditelnění. Opět nejzajímavější z pohledu TV záběrů a fotografií.

Reklamní panely v tréninkovém areálu – zviditelnění ve velice vytíženém tréninkovém areálu klubu v ulici Na Stoupách v Jihlavě, kde se nachází umělá tráva III. generace a přírodní tráva

Exkluzivita v daném oboru podnikání – daný reklamní partner bude mít v případě jeho zájmu a dohody obou stran zajištěno, že v areálu stadiónu bude jedinou prezentující se společností za svůj předmět podnikání

Marketingová prezentace na stadiónu – partnerům jsou během utkání v areálu stadiónu umožněny prezentace a prodej zboží, služeb a výrobků. Dále umožňujeme vkládání letáků do klubového časopisu.

Marketingová podpora – pověření pracovníci klubu se na základě vlastních aktivit a kontaktů či na popud reklamních partnerů klubu maximálně snaží propojit zájmy jednotlivých firem, které finančně podporují FC Vysočina Jihlava

Reklamní rozhlasový spot – prezentace reklamního spotu partnere před utkáním, v poločasové přestávce nebo po skončení duelu

Logo na barevné informační tabuli – atraktivní prezentace loga reklamního partnera na nové velkoformátové barevné informační tabuli, které dále zobrazuje skóre duelu a probíhající čas

Logo na VIP panelech – logo reklamního partnera na panelu v Press centru, v prostoru VIP zázemí a na TV panelu, který tvoří pozadí při televizních rozhovorech s hráči či trenéry

Logo v klubovém časopise – klubový časopis „VYSOČINA“ zdarma dostává každý příchozí divák na domácí zápas

Logo na internetových stránkách – internetová prezentace klubu na adrese www.fcvysocina.cz - loga reklamních partnerů jsou trvale umístěna u pravého okraje, navíc i v samostatné rubrice.

Vstupenky VIP Exclusive – exkluzivní vstupenka opravňující ke vstupu do VIP zázemí klubu s občerstvením. Tento prostor je zajímavý pro nejrůznější neformální obchodní schůzky a jednání mezi partnery klubu

Vstupenky VIP Standard – vstupenka do neméně důstojného klubového zázemí v novém rohovém objektu stadiónu. Příjemné zázemí během zápasů včetně občerstvení.

Parkovací karty – během zápasů umožňují parkování přímo v areálu stadiónu

  • ceny jednotlivých variant reklamních prezentací prostřednictvím FC Vysočina a též další informace a podrobnosti vám rád sdělí marketingový manažer FC Vysočina Miroslav Fuks (tel.: 567 550 223, mobil: 607 628 868, e-mail: fuks@psj.cz)
 
Klub
Aktuálně

Průša: Musíme zvýšit konkurenci a dívat se dopředu

Starší dorost FC Vysočina v červnu po patnácti letech sestoupil z nejvyšší soutěže. Cestu za rychlým návratem rozjeli jihlavští mladíci velice dobře a po podzimu vévodí Moravskoslezské lize se ziskem 45 bodů a velmi nadějným náskokem 13 bodů na dalšího postupového aspiranta. O rozhovor, který se pouze neohlíží za podzimní sezónou, jsme požádali... Celý článek

 
Servis
Facebook
 
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2017 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.