Diskusní forum

Podmínky registrace na diskusním fóru FC Vysočina

Vložení příspěvku do fóra
Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení.
 
 pamatovat
 
prosím nevyplňovat
 
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2015-7-28" |  vypnout filtr
 
12>
RSS RSS
Další diskuse: 
 
 
Reakce na Falk: Tak Sparta prožívá opravdu vynikající ob...
Důležité je, že zatímco CSKA dala dvě branky, v Jihlavě byla nulová. Asi slušnej oddíl. Smajlík
 
 
Falk | Jihlava
28.07.2015, 20:20
 
 
Tak Sparta prožívá opravdu vynikající období. Za posledních 5 dnů dokázala vybojovat 2 remízy na venkovních hřištích velmi silných soupeřů. Nejprve překvapivě obrala o bod Vysočinu a poté dokázala remizovat i na půdě CSKA, což už nebylo asi takové překvapení, ale určitě se počítá. Trenér Ščasný musí být spokojen...
 
 
 
Reakce na borisjz: Jeden ze reality. Celkový počet proda...
Prodaná permice se počítá jako platící divák, ať na fotbale jsi, nebo nejsi. Tím, že Vysočina nemá podobné turnikety jako Dukla, tak se to ani jinak dĕlat nedá. Takže tĕch 3800 diváků bylo včetně těch, co s permanentkou zůstali doma. Navíc klub už za vstupné už vyinkasoval, takže i tady je to v pořadku. Smajlík
 
 
 
Permanentky jsou rozdaný zadarmo,ale lidi stejně nepřijdou.Začínáme být na úrovni Příbrami,Dukly nebo Boleslavy.4 rok v první lize a místo toho aby se to tady po fanouškovský stránce zvedalo,tak se děje přesně opak.Jak ztohoven?
 
 
28.07.2015, 15:37
 
 
Na Bohemce teď taky měli dýmovnice, myslím, že před zápasem. To by potom asi ale platilo to, co píše Míra, že to musí být v době, kdy nejsou na hřišti hráči....
 
 
28.07.2015, 15:35
 
 
Jeden ze reality. Celkový počet prodaných permanentek (ne VIP a sponzorských) není úplně relevantní. My jsme do firmy loni kupovali 4ks a když jsem se teď díval, jak byly využívány, tak je to z poloviny. Z toho mi vyplývá, že ikdyž jsou permice prodány, neznamená to, že lidi přijdou. A to se nebavíme o těch sponzorských, kdy lidi taky nechodí (např. úředníci Kraje)..... prodej a návštěvnost je tedy úplně něco jiného .... bohužel. Je to smutný, když nevyprodáme ani na Spartu.
 
 
wave | Jihlava
28.07.2015, 13:31
 
 
Tak to je dobře Smajlík
 
 
Mirek_Fuks | FC VYSOČINA JIHLAVA, a.s.
28.07.2015, 12:47
 
 
Reakce na wave: Tak včera údajně byla debata vedení, kde...
Permanentek je nyní prodáno přes 850 - tolik jich nikdy touto dobou prodáno nebylo! Fanouškům a firmám, které si je kupují pro své zaměstnance, za to velice děkujeme! Další permice prodáváme v průběhu roku, hlavně tedy v zimní pauze. V květnu 2015 se prodej zastavil na čísle 1.130 permanentek. Ještě doplním, že naši sponzoři a reklamní partneři si zatím odebrali dalších 735 volných či VIP celosezónních vstupenek.
 
 
wave | Jihlava
28.07.2015, 12:25
 
 
Tak včera údajně byla debata vedení, kde se o tom mělo mluvit.
Také si myslím, že je prodáno méně pernamentek než loni, dlouhodobě se nejezdí ven jako dřív, je znatelný úbytek fans v kotli, nárůst divácké obce se nekoná, ... Zajímalo by mně, jak to má pan Tulis namyšlený, aby se meziročně zvýšila návštěvnost o 500 hlav na zápas (první zápas se to mohlo povíst, poněvadž přijelo 500 sparťanů, ale zase přišlo málo domácích Smajlík
 
 
hja
28.07.2015, 11:06
 
 
Reakce na Vlastos: Tak nám ta avizovaná nedělě opět něja...
Termín utkání s Jabloncem není ideální, ale vyprodáno by nebylo ani kdyby se hrálo v pátek. O tom už jsme se přesvědčili proti Spartě. Nenaplnit tak malý stadion ani proti tomuto soupeři je ostuda pro všechny.
Hlavním důvodem je podle mě změna termínu několik dní předem a původně necelé 2 týdny před utkáním. Měli to dát rovnou na pátek, když věděli, že se mohou hrát evropské poháry. Ovšem televize chtějí sobotu, a kluby musí chtě-nechtě souhlasit. A jsme zase u peněz. Začarovaný kruh...
I když se to nedá srovnávat, útěchou nám může být Plzeň, kde taky nebylo po změně plno, ač to původně avizovali.
Přestože by TV měly zveřejnit plán vysílání cca 3 týdny předem, zase je to teď jen 14 dní. Mě by třeba už teď zajímalo, kdy budeme hrát na Slavii. Někdy kolem patnáctýho.
Takhle se fakt nedá plánovat... Takže zase plati: Vše pro fanoušky! Děkujeme, fanoušci.
 
 
12>
Zobrazit od data:
Počet příspěvků na stránku:

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
 
 
 
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2024 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.
Nastavení cookies

casino siteleri
 
 
 
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu