Diskusní forum
Podmínky registrace na diskusním fóru FC Vysočina
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2015-9-28" | vypnout filtr
To jak tomu přistupuje sportovní úsek klubu si myslím, že to letos bude naposled co sponzoři budou chtít tento "monkey bussines" podporovat, protože jestli je to pravda co píšete, tak to působení mezi elitou je pro ně nejdůležitější. Těžko někdo bude podporovat klub v takové míře o soutěž níž.Jen mi nejde do hlavy, proč generální sponzor PSJ přihlíží jak tento klub výkonnostně padá. Mám jen dvě vysvětlení, buď mu docházejí finance anebo ho to už nebaví.Jako by do toho pan Vaculík šel jen proto, aby prodloužil svému synovi kariéru ve vrcholové fotbalu a teď pozvolna ustupuje do pozadí.Protože jestli to tak není, tak všechno co do toho investoval budou po pádu z ligy vyhozené peníze a tím se vracím na začátek svého příspěvku.Ale jak říká klasik vzpamatovat se může každý a jak dodávám já, na podzim ještě nikdo nesestoupil.
O zájmu reklamních partnerů primárně nerozhoduje aktuální vývoj soutěže, ale letní období a to, jak si klub celkově vedl v uplynulém ročníku. Zhruba 80% reklamních smluv je totiž podepsána na fotbalovou sezónu, tedy s platností od 1.7. do 30.6. I proto zde v létě prakticky nekomunikuji a na webu prezentujeme méně zpráv. Zbylých asi 20% smluvních vztahů prodlužujeme či nově navazujeme v zimním období.
Zájem partnerů o podporu FC Vysočina nebyl paradoxně nejvyšší po postupu do ligy, ale až poté, co jsme se v lize etablovali, tedy od druhého udržení v lize. Možná Vás to překvapí, ale firmy oceňují dlouhodobou a úspěšnou práci s mládeží, ekonomickou stabilitu klubu, komunikaci s veřejností, schopnost investovat do klubového zázemí a především pak skutečnost, že zástupce našeho regionu je vůbec schopen mezi českou fotbalovou elitou působit a hrát zde důstojnou roli.
Zájem partnerů o podporu FC Vysočina nebyl paradoxně nejvyšší po postupu do ligy, ale až poté, co jsme se v lize etablovali, tedy od druhého udržení v lize. Možná Vás to překvapí, ale firmy oceňují dlouhodobou a úspěšnou práci s mládeží, ekonomickou stabilitu klubu, komunikaci s veřejností, schopnost investovat do klubového zázemí a především pak skutečnost, že zástupce našeho regionu je vůbec schopen mezi českou fotbalovou elitou působit a hrát zde důstojnou roli.
Ptal jste se z jakých faktů vycházím? Z níže mnou uvedených faktů. Nejsou to zrovna malá čísla. Otázkou ovšem je, nakolik jsme schopni tyto firmy přesvědčit o sponzorství a co jim za to nabízíme. Také jsem si užil své při shánění peněz pro fotbal, i když jenom v okresním měřítku. Pokud jsme hráli na špici, nebyl to problém a dokonce někdy přišli i sami. Horší bylo když jsme se motali na konci tabulky. Sklízel jsem mnohdy posměšné poznámky o vyhozených penězích. Jsem ze stejné oblasti jako FCV a tak někdy slýchávám ne zrovna lichotivé věci o našem klubu. To je bohužel realita. Na rozdíl od Vás, o nich mohu psát.
Vážený pane, ten, kdo někdy v tomto regionu sháněl finance na sport, se po Vašem příspěvku musí hořce smát. Já po firmách běhám už od roku 1998. Vím tedy, co říkám. Ostatně, nenajdete v Česku moc prvoligových klubů, které by měly více reklamních partnerů, než FCV. Ano, mnohdy jde o velmi nízkou částku podpory, ovšem i o tuto musíme velice bojovat, obrovsky si jí vážíme a partnerům za ní děkujeme. Víc nemá smysl dodávat. Tvrdil jste, že se se mnou chcete sejít, tudíž to neodkládejte a učiňte tak.
Počet firem se sídlem v regionu je cca 17.48O. Počet živnostníků cca 118.928.
Deset největších firem mezi nimiž je i PSJ a.s. na čtvrtém místě, mělo čistý zisk 2. 317 846 OOO,- Kč. V samotném okrese Jihlava je 5.175 firem a 19.58O živnostníků. 2 % zakázek v regionu je sice možná málo, ale zásadní vliv na financování klubu to není. Důležité však je, co můžeme za případnou podporu od sponzorů nabídnout. Svítící reklama na stadionu, je asi málo. Každá firma by chtěla být spjata s dobrým jménem klubu a jeho úspěchy, nikoliv naopak, jak je tomu v poslední době.
Deset největších firem mezi nimiž je i PSJ a.s. na čtvrtém místě, mělo čistý zisk 2. 317 846 OOO,- Kč. V samotném okrese Jihlava je 5.175 firem a 19.58O živnostníků. 2 % zakázek v regionu je sice možná málo, ale zásadní vliv na financování klubu to není. Důležité však je, co můžeme za případnou podporu od sponzorů nabídnout. Svítící reklama na stadionu, je asi málo. Každá firma by chtěla být spjata s dobrým jménem klubu a jeho úspěchy, nikoliv naopak, jak je tomu v poslední době.
Ekonomické možnosti regionu jsou obrovské? Z jakých faktů, prosím, vycházíte? Kolik nejvyšších soutěží ve sledovaných a finančně náročných kolektivních sportech zde vlastně hrajeme? Mimochodem, taková společnost PSJ, bez jejíž masivní finanční podpory bychom tady mohli hrát maximálně chvost II. ligy a které je druhým největším privátním sponzorem HC Dukla, v tomto bohatém Kraji Vysočina ročně dělá asi 5% svých zakázek. A to beru podíl za PSJ, a.s.. Pokud bych měl prezentovat objem zakázek celé Skupiny PSJ v našem regionu, tak jsme tak na 2% ročně!
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Fanzóna
Aktuálně
Přípravná přestřelka dopadla lépe pro Vysočinu
22.11.2024První tým FCV se k zimnímu spánku ještě neuložil
20.11.2024U16: Střelecká kanonáda proti Vyškovu
19.11.2024U18: Výhra nad Vyškovem
18.11.2024U17: Výhra v posledním podzimním utkání!
18.11.2024Hlasujte o Hráče FC Vysočina Jihlava za podzim 2024
18.11.2024U19: Remíza v posledním podzimním utkání
17.11.2024Facebook
No Míro, ruku na srdce. Já bych to velice rád vnímal jak jsi to napsal. Ale od přípravy to jde od 10 k 5. Od Juniorky po žáky se rozepisovat nebudu, ale výsledkově tam není výjimečný ročník. (Ano, klub nehledí na výsledky, ale na vychování hráče pro A tým) Ale od uplnyutí doby Masopusta a ještě ročníku pod nimi, nikdo nahoru nešel do ted). Prostě mi přijde, že jsme zabředli a nemůžeme se z toho ted dostat ven. Jinak doufám, že chlapci dostanou pořádné tréninkové dávky ted... Víš o čem mluvím. A budem doufat, že podzim přežijem na 14. místě a pak děj se vůle boží.