Ptejte se: Miroslav Fuks - market. manažer a tiskový mluvčí

Miroslav Fuks odpovídá na vaše otázky týkající se marketingu, klubové propagace, obecných informací, organizace zápasů a PR apod.


Formulář dotazu
prosím nevyplňovat text příspěvku:
jméno:
email:
Nezodpovězené otázky se nezobrazují.
 

Zobrazuji odpovědi 1 - 10 z 647 odpovědí v této kategorii celkem.

Michal (@)
7.8.2019, 17:21
 
Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda se načítá sleva z permanentky s FC Vysočina Cashback Card? Zatím jsem nikde nic oficiálního nečetl, kromě avizované slevy, která byla napsána při uvedení slevy na vstupenky.
Mockrát děkuji za odpověď!
Jinak přeji mnoho úspěchů na travnatém pažitu a vytoužený návrat do první ligy!

Odpověď:
Dobrý den. Ano, sleva by měla být načtena. Více se dozvíte u pokladny, popř. v tomto článku - https://www.fcvysocina.cz/clanek.asp?id=S-CASHBACK-CARD-FC-Vysocina-ziskate-slevu-ze-vstupneho-na-ligu-7025
Dotaz (@)
5.8.2019, 17:11
 
Dobrý den,
Bude při zápase s Duklou otevřen vstup číslo 3, případně povolen vstup vjezdem číslo 2, když je v rekonstrukci chodník na Jiráskově ulici a většina diváků parkuje u Ferony nebo u nádraží? Nebo je třeba místo obcházet až přes Lidl? Děkuji za informaci.

Odpověď:
Dobrý den. Hlavní vstup z Jiráskovy ulice musíme z organizačních důvodů zachovat. Zároveň je pro nás velmi neefektivní otevírat vstup č. 3 od bazénu, který je využíván jen minimálně. Vstup přes vjezd č. 2 není z organizačních důvodů možný. Díky za pochopení.
Jindřich Světnička (jindrich.svetnicka@volny.cz)
29.7.2019, 16:52
 
Jsem dlouholetým příznivcem jihlavského fotbalu i hokeje.Ve fotbale pamatuji ještě jako kluk školou povinný derby Motorpal-Modeta,kdy na staré škvárové hřiště přišlo skoro 2 tis.diváků.Byl jsem dlouholetým příznivcem Spartaku,i když se nedařilo (1.A třída).V Jihlavě nikdy na takovéto úrovni fotbal nebyl,
dnes se mužstvo pohybuje mezi 1.a 2.ligou a zarážející je nezájem diváků (na posledním zhápasu asi 900)Jak jsem uvedl,jsem také příznivcem Dukly,chodím pravidelně na hokej a když porovnám návštěvy,tak hokej má hodně navrch,ač se hrají soutěže na stené úrovni (i na nejslabší soupeře-Kadaň a pod.přijde skoro 2 tis.diváků).Když jsem nad tím přemýšlel,tak na fotbale vidím vesměs návštěvníky střední a starší generace,kde jsou takoví,kteří tvoří kotel na hokeji?Proč existuje určitá rivalita mezi příznivci Dukly a Vysočiny?Všichni jsme Jihlaváci ve všech sportech.,tak fanděme Jihlavě .Myslím,že by pomohla větší spolupráce mezi vedením obou klubů,snažte se dostat mladé příznivce Dukly na fotbal! Návštěvy pod tisíc diváků na 2.nejvyšší fotbalovou soutěž,zvlášt,když se bojuje o postup,jsou pro 50ti tisícovou Jihlavu ostudné!Přeji hodně úspěchů Vysočině!

Odpověď:
Dobrý den. Děkujeme za dotaz. Vámi nastíněným tématem se dlouhodobě zabýváme a trápí nás. Myslím, že každý musí vnímat dlouhodobou marketingovou a reklamní snahu FC Vysočina přilákat diváky i na zápasy II. ligy. Bohužel, po šesti letech mezi elitou, na kterou si veřejnost snadno zvykla a začala ji pokládat takto trochu za "samozřejmost", nastal ve II. lize znatelný úbytek diváků. Přitom v nejvyšší soutěži se divácký průměr pohyboval nad 3 tisíci diváky na zápas. Určitě na tomto poli hodláme nadále pracovat a diváky do ochozů stadiónu chceme lákat nejen dobrým fotbalem a atakem postupu do FORTUNA:LIGY. Konkrétně uplynulá sobota rozhodně nebyla termínově příliš vhodná - mnoho lidí se vrátilo z dovolených nebo na ni zrovna vyrazilo. Krásný prázdninový den mnoho lidí trávilo s rodinami na chatách, chalupách, u vody a nebylo snadné jej přetrhnout kvůli staru ligové sezóny. Jsme rádi, že dorazilo 900 fanoušků, kteří hráče dokázali podpořit, a věříme, že na nadcházející atraktivní duel proti exligové Dukle Praha bude návštěva výrazně vyšší.
S hokejovou Duklou se snažíme spolupracovat - viz prezentování pozvánek na naše zápasy na Facebooku HCD nebo vlajkosláva v centru města na jaře 2018. Vše vždy bylo na základě našeho impulsu. Bohužel, Dukla na některé naše návrhy na spolupráci či výměnu reklamního prostoru neslyší. Kupříkladu ani nechce využívat možnosti prezentovat pozvánky na své zápasy na našem Facebooku. Pro současný ročník bychom rádi ve spolupráci s firmou Sport Scouting, která provozuje fanshopy obou klubů, nechali udělat fans šálu, která bude z jedné strany fotbalová a z druhé hokejová.
PS: Myslim si, že s návštěvami na běžné druholigové duely nejsou spokojení ani na Dukle, kde na Kadaň a spol. rozhodně nechodí Vámi zmíněné 2 tisícovky diváků. Hokej však má výhodu, že v regionu nemá konkurenci jiných hokejových klubů, netrpí vlivem počasí a hlavně se hraje v období, kdy nabídka aktivit pro veřejnost je výrazně nižší, než třeba v červenci či v srpnu. Navíc u hokeje schází rozsáhlá nabídka televizních přenosů, které nabízí fotbal. Je jasné, že přenosům Ligy mistrů, Premier League či Bundesligy nemůžeme adekvátně konkurovat. Ta nabídka a kvalita zápasů je prostě obrovská. A je faktem, že fotbalové televizní přenosy mají výrazně vyšší sledovanost, než ty hokejové, u nichž divák spíše raději zamíří na stadión. Navíc, nabídka aktivit a zábavy pro veřejnost všech věkových kategorií je v dnešní elektronické době nesrovnatelně větší, než před desítkami let. Děkuji za pozornost.
hj (hj)
23.7.2019, 11:11
 
Dobrý den,

letos se neuskuteční předsezonní autogramiáda a setkání s ředitelem klubu?
Na jakém stadionu bude hrát béčko domácí zápasy?
Po online prodloužení permanentky není potřeba se prokazovat voucherem před prvním utkáním? Díky.

Odpověď:
Dobrý den. Den fanoušků, který nabídne nejen autogramiádu a besedu, chystáme na záříjovou reprezentační pauzu. Detaily včetně termínu brzy upřesníme.
"Béčko" bude nastupovat v areálu Na Stoupách.
Postačí Vám kartička, ale tím, že si raději vezemete i voucher, nic nezkazíte.
29.6.2019, 16:50
 
MOC VAS SRDEČNĚ ZDRAVIM.HODNĚ SLEDUJU PŘIPRAVNE ZAPASY FC VYSOČINY ALE ŽADNY ZAZRAK TO SE POZNA,ŽE V KADRU CHYBY HODNĚ ŘADA TALENTOVANYCH HRAČU ALE I TRENERU.CHCI SE VAS PROSIM ZEPTAT PŘIJDOU POSILY DĚKUJI

Odpověď:
Dobrý den. Výsledky z letní přípravy není třeba přeceňovat. Věříme, že tým bude na startu sezóny výborně připraven. Navíc změny v týmu nebyly přes léto velké a mužstvo ještě nemá zcela konečnou podobu. PS: Prosím, zkuste příště nepsat velkými písmeny. Pro všechny jsou velmi špatně čitelná. Díky.
Lukáš (Jih)
5.6.2019, 16:02
 
Dobrý den, plánuje se aukce dresů z letošní sezóny? Díky za odpověď

Odpověď:
Dobrý den. Zatím jsme toto neplánovali. Ale nelze to vyloučit s ohledem na očekávanou změnu hlavního loga partnera na dresech.
3.6.2019, 13:56
 
Dobrý den,
od kdy budou k dispozici permanentky na sezonu 2019/2020?

Odpověď:
Dobrý den. Věříme, že permanentky dáme do prodeje již tento týden. Ceny zůstanou stejné, jako před rokem.
12.5.2019, 12:22
 
Dobry den, na jake datumy vychazi baraz. :)

Odpověď:
Dobrý den. Termíny barážových duelů už jsou doplněny do klasického rozpisu utkání na webu - https://www.fcvysocina.cz/zapas.asp?sezona=2019
3.5.2019, 14:17
 
Dobrý den, pokladny se zavírají při výkopu, nebo je možné přijít např. až v 10. minutě zápasu? Děkuji vám za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den. Pokladny se zavírají po skončení poločasové přestávky.
Novotný (cc@cbox.cz)
18.4.2019, 15:49
 
Zdravímm chci se zeptat co se skrývá v tom ”vstup zdarma pro děti a druhého dospělého”? Nikde to nevidím rozepsané, platí to když mám permici nebo jen když si koupím vstupenku? Pro kolik dětí do kolika? Když mám permici tak může jít se mnou někdo zadarmo (dospělý) nebo jak tomu mám rozumět? A mimochodem ty dva odkazy ZDE v článku o předprodji na Třinec jsou nefunkční

Odpověď:
Dobrý den. Slevu ze vstupného bohužel nelze z hlediska vstupenkového systému vyřešit tak, že by jí mohli využít i držitelé permanentek. Technicky ji lze poskytnout pouze zájemcům o koupi běžné vstupenky. Takže, když na fotbal vyrazí dva dospělí s dětmi a nebudou mít permanentku, tak zaplatí pouze za jednu vstupenku. A dostanou čtyři místa na tribuně. Děkuji za pochopení. A děkuji za upozornění na chybu v odkazech. Už jsou opraveny.

Další stránky
123456>>
 
Fanzóna
Aktuálně

Juniorka Břeclav rozstřílela ve druhé půli

Juniorský tým neztratil divizní bod ani ve 3. kole. Na domácí půdě nedal šanci Břeclavi, přičemž na úvodní branku Vojtěcha Křišťála ze závěru první půle navázali ve druhém dějství gólově úspěšní David Šteffl, Ladislav Kolčava, Matěj Koubek a Filip Vedral - 5:0 (1:0). Celý článek

 
Servis
Facebook
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2019 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.

 
 
 
M-soft
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu