Diskusní forum
Podmínky registrace na diskusním fóru FC Vysočina
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2014-3-30" | vypnout filtr
Veškeré tyto dresy (50 ks) jsme LFA museli odevzdat někdy v červenci 2013. V této době, kdy jsme přecházeli z Hummelu na Adidas, rozhodně nebylo v našich silách dodat dresy Adidas. Museli jsme jit cestou dresů, které jsme měli k dispozici, tedy originálů Hummel.
Pane Fuks,kdyz uz jsme u tech suvenyru.... Ve fanlize jsem vyhral ORIGINALNI dres FC Vysocina Jihlava. Docela jsem se tesil,letosni dresy od Adidas jsou hezky. Bohuzel,kdyz mi dres prisel,tak jsem byl dost zklamanej. Po rozbaleni na me cekalo prekvapeni v podobe cehosi ,,originalniho,,. Dres velikosti asi na ctyrlete decko,znacky Hummel,s originalitou to nemelo moc spolecneho.... Po dotazani na organizatora teto souteze mi bylo receno,ze dresy dodava kazdy klub samostatne.Je to pravda? Opravdu jste dodali tyto ,,originalni,, nekolik let stare dresy? Takto si delate nove fanousky? Celkem zajimava strategie. Dekuji za odpoved.
PS: Opravte,prosim,na hlavni strance barvu vysledku proti Olomouci
PS: Opravte,prosim,na hlavni strance barvu vysledku proti Olomouci
Každopádně je mezi fanoušky jistě celá řada grafiků, kteří by byli schopní prezentovat nám svoji představu optimálního a cenově (tiskově) přístupného řešení mikiny, trička apod. Své návrhy zasílejte na e-mail fuks@psj.cz. Předem děkujeme. Rádi se budeme inspirovat představami veřejnosti.
Je zajímavé, že obrat prodeje suvenýrů je vyšší, než v loňské prvoligové sezóně, kde jsme prezentovali logo staré. Navíc fanshop nabízí řadu jiných předmětů a textilu, kde figuruje logo staré či pouze nápisy. Nutno dodat, že připravujeme další sérii zboží, která použití modifikovaného loga omezí.
Je to hezké když se modifikuje a modernizuje logo, ale výsledek už tak hezký není. Něco co se fandům nelíbí si přece nemusí kupovat! Tím se vysvětluje ten "menší zájem" o váš sortiment. Docela by nás zajímalo, kdo je za ty návrhy zodpovědný, a kdo je schvaluje. Ten by také měl nést následky! Nikoho nelze nutit aby kupoval něco, co je pro většinu lidí příliš drahé a navíc se jim to ani nelíbí.
Jde o modifikaci a modernizaci loga, kterou zatím využíváme výhradně na vybraných suvenýrech a řešíme jí velký problém při zjednodušem a levnějším prezentování loga. Např., když potřebujeme logo prezentovat jednobarevné. Těch praktických a pragmatických důvodů je však celá řada.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Fanzóna
Aktuálně
U19: Smolná porážka s Baníkem
12.05.2024David Oulehla: Štve mne vyrovnání ze zcela zbytečné penalty
11.05.2024FC Vysočina veze velmi cenný záchranářský bod z Příbrami!
11.05.2024Představujeme partnera: Betonové prvky, které rozzáří nejen vaši zahradu. Takový je DITON
10.05.2024Sobotní záchranářská bitva exligistů: Příbram vs. Vysočina
09.05.2024David Oulehla: Mužstvo po celé utkání pracovalo a dřelo
08.05.2024FC Vysočina veze velmi cenné vítězství z půdy Vyškova!
08.05.2024Facebook
Harba má formu