21.07.2015, Miroslav Fuks

Fotbalová Vysočina bude v nové sezóně sázet na modrou barvu

Fotbalová Vysočina bude v nové sezóně sázet na modrou barvu„Žlutá, modrá, to jsou barvy naše“. Toto spojení k FC Vysočina patřilo, patří a bude patřit. Obě barvy představují rovnocenné základní klubové označení a jsou na klubových dresech v různé míře zastoupeny nejen od jeho vzniku v roce 2000, ale i v letech pod hlavičkou FC PSJ. Ročník 2015/16 přinese po víceleté sázce na žlutou výraznou změnu – fotbalisté FC Vysočina budou před svými fanoušky nastupovat v modré kombinaci dresů!

 

Nová sada dresů Adidas v barevnosti Collegiate Royal slavila ve spojení s FC Vysočina svoji premiéru v úterý 21. července, kdy na stadiónu proběhl křest nového dresu za účasti trenéra Luďka Klusáčka, nového kapitána Tomáše Marka, klubové miss Lucie Wasserbauerové a maskota Ježoura. Dominantní modrou barvu doplňují charakteristické žluté prvky Adidas, žluté číslo hráče, bíle vyvedené jméno fotbalisty a loga PSJ, města Jihlavy, Kraje Vysočina a SYNOT ligy. Bezprostředně po slavnostním aktu následovalo tradiční předsezování fotografování týmu a jednotlivých hráčů. Novinkou bylo natáčení krátkých hráčských profilů pro zobrazení sestavy na LED obrazovce. Ve středu pak proběhne fotografování reklamní kampaně pro podzimní část.

„Modrou sadou dresů se vracíme k tradici, neboť v této kombinaci jsme odehráli dvě úvodní druholigové sezóny a poté jsme v nich nepravidelně nastupovali do roku 2005. Navíc modrá barva dresů byla hlavní pro předchůdce FC Vysočina, tedy Spartak Jihlava. Touto změnou zároveň gratulujeme k úctyhodnému čtvrtstoletí společnosti PSJ, která je dlouhodobě majoritním vlastníkem a klíčovým generálním sponzorem klubu a její hlavní barvou je právě modrá. V neposlední řadě chceme v nadcházející sezóně změnit tvář mužstva na domácí půdě, kde jsme nebyli spokojení s bilancí sedmi domácích porážek v uplynulé sezóně. Věříme, že s novými dresy bude tým na svém stadiónu silnější, odvážnější a agresivnější,“ okomentoval modifikaci dresů ředitel Zdeněk Tulis.

Jeho slova doplnil marketingový manažer Miroslav Fuks: „Dlouhodobě vnímáme, že žlutá barva dresů či klubových suvenýrů není z pohledu našich fanoušků obecně příliš vítaná, pokud se bavíme o běžném nošení. Od nové barevnosti dresů si slibujeme větší vizibilitu dresů na veřejnosti, zvýšení prodeje jejich replik a též snazší propojení barevnosti dresů s dalšími předměty jako jsou trička, mikiny, šály či čepice. To ostatně potvrzují novinky v klubovém fanshopu, se kterými se fanoušci budou moci na vlastní oči seznámit v rámci pátečního duelu proti Spartě. Mimochodem, historické modré dresy lze na tribunách mezi fanoušky vidět ještě dnes."

  • fotografie z dnešního křtu dresu naleznete ZDE
  • fotografie z týmového focení naleznete ZDE
  • Nabízíme vám zdařilé video z úterního křtu nového dresu FC Vysočina a z následného fotografování týmu, hráčů a zhotovení krátkých videoprofilů na LED obrazovku. Na Youtube kanálu Ježour TV.

Fotbalisté FC Vysočina na jaře 2001 v utkání proti Opavě

 
Aktuálně

Juniorka Břeclav rozstřílela ve druhé půli

Juniorský tým neztratil divizní bod ani ve 3. kole. Na domácí půdě nedal šanci Břeclavi, přičemž na úvodní branku Vojtěcha Křišťála ze závěru první půle navázali ve druhém dějství gólově úspěšní David Šteffl, Ladislav Kolčava, Matěj Koubek a Filip Vedral - 5:0 (1:0). Celý článek

 
Servis
V tento den před lety
 
Klub •  Hráči •  Zápasy •  Mládež •  Multimedia •  Fanoušci •  Historie

© 2006-2019 FC Vysočina Jihlava & eSports.cz, s.r.o.  |  RSS
Veškerý obsah stránek chráněn podle autorského zákona a jeho přejímaní bez výslovného souhlasu redakce je zakázáno. Povolena je citace částí materiálů zde zveřejněných s uvedením zdroje www,fcvysocina.cz.

 
 
 
M-soft
 

Akcionáři klubu

Hlavní partneři klubu

Významní partneři klubu

Partneři klubu

Mediální partneři klubu